23 Nisan 2015 Perşembe

Dövme Silme Kremi

Dövme Silici Krem


Dövme silme uygulamalarında en sık baş vurulan yöntemin lazer ve tca peelingidir. Ancak lazer uygulamasına parası yetmeyenler ucuz dövme sildirme arayışında olanların karşısına çıkan seçeneklerden birisi dövme silme kremidir. Peki dövme silme kremi nedir, dövme silme kremi işe yarar mı? ya da dövme silme kremi kullananlar gerçekten memnun mu? İşte bu yazı buna cevap verecek.

Son dönemlerde piyasdada sıklıkla karşılaşılan dövme silme kremlerinin aslına bakılırsa bu mantıktan yola çıkılarak üretilği unutulmamalıdır. İçeriğinde soyulmasını sağladığı varsayılan asidik bileşikler bulunuyor, yani bir nevi kimyasal peeling uygulaması gibi düşünün.

Dövme Silme Kremi İçerikleri



Dövme silici yada bir diğer adıyla dövme silen krem olarak piyasada satışa sunulan, dr. bio, tatto off, dövme silme kremi gibi isimlerle satılıyorlar. Hem de insan aklıyla alay edercesine sadece 90 lira gibi ifadeler kullanılan paint terk görsellerle. Vaatleri ise inanılmaz dövmenizin 20 günde silineceğini söyleyebiliyorlar. İçerik olaraksa borax, sitrik asit, e vitamini ve c vitamini yazmışlar. Boraksın kilosu 5 lirayken bu mucize dövme silme kremi üstelik sadece 90 liraya 20 günde dövmenizi siliyor. Evet siz yemiş gibi yapın. Zaten arama sonuçlarında çıkan sonuçlarda ekşi sözlükteki arkadaşlar bir güzel dalgalarını geçmişler.

Bazıları ise %40 tca içerdiğini yazmış, hayatlarında hiç tca görmüşler mi bilmiyorum ama ben tca'yı kreme ilave ettim anında kremi haşat edip garip sulu bir çözelti haline getirdi. Yani bu içeriği yazanlar külliyen yalan söylüyor.

Konuyu derinlemesine araştırayım dedim, hadi bizdeki tipik türk uyanığı bakalım ABD'de ne var, çünkü bu tarz şeyler hep oradan türer. ABD'de glikolik asit içerikli kremler var ve bu kremlerin 10 ay kullanılması gövmeyi sildiği yazıyor, evet daha tutarlı ve mantıklı, sonuçta glikolik asit bir kimyasal peeling asidi ve uzun süreli uygulamalarda dövmeyi silebilir. 

Dövme Silme Kremi İşe Yarar Mı


Evet gelelim can alıcı soruya, bu dövme silme kremleri işe yarar mı? Tabi ki de yarar, ama sadece satanın işine yarar. Yani 10 sene sürseniz bir işe yaramaz. Denemesi maksimum 10 lira. Krem tarifi veren sitedeki formül için aktara gidip abi 2 gram borax lazım deney yapacam deyin bedava verir. Sonra eczaneye gidip, e vitamini ampulü ve c vitamini ampulü alın, içine de biraz limon sıkın, sitrik asit bulunur. Bunları herhangi bir kremle karıştırın, sabah akşam sürün bakalım ne oluyor. Yani canım kardeşlerim bu tarz şeylere para vermeyin.

Dövme Silme Kremi Kullananlar


Dövme silme kremi kullanıcı yorumları arayayım dedim nette. Pek bir yorum bulamadım, dedim millet yememiş bunu sevindim. Bir de şikayet sitelerine baktım, gördüğüm bir kaç yorumda koray isimli bir arkadaş var o satmış bu ürünü ve işe yaramadı diye arayana da küfür etmiş. Bir de kremmarketi diye bir yerden alan kişinin cildinde yaralar açılmış. Yani internette bulabildiğim kullanıcı yorumları bu kadardı. 

Neyse bir yazının daha sonuna gelirken tca kullananlar hakkındaki yazımı ve dövme silmek yazılarımı okuyabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için bende almayi düşünüyordum allah razı olsun sizden.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bende almayı düşünüyordum 🙏

    YanıtlaSil